fbpx
Przejdź do treści

Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy naszych pacjentów na terapie godzinne lub 30-minutowe, w zależności od rodzaju zabiegu. W zależności od sytuacji, możliwe jest dobranie terapii indywidualnie do potrzeb pacjenta.

Tak – w Fizjo Control można płacić zarówno kartą, jak i gotówką.

Wszystko zależy od rodzaju usługi – szczegóły znajdują się w zakładce usługi.

Zachęcamy do skorzystania z booksy.pl. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o wiadomość mailową na adres fizjocontrol@outlook.com.

Wszystko zależy od specyfiki problemu, stopnia zaawansowania, metody, jaką trzeba zastosować, by pomóc pacjentowi. Może się okazać, że już po pierwszej wizycie pacjent poczuje ulgę i fizjoterapeuta zaleci jedynie kontrolę w określonym czasie. Każdy plan terapii jest kwestią indywidualną, dlatego warto skorzystać z możliwości konsultacji i ustalić skuteczne działania i ich harmonogram.

Jeśli posiadają Państwo wyniki badań lub informacje związane z wcześniej prowadzoną terapią, prosimy o ich przygotowanie – będą pomocne w ustaleniu ścieżki działań i jak najszybszego rozwiązania problemu.

Oczywiście – w tym przypadku prosimy jednak o kontakt telefoniczny pod numerem 531 802 997, aby doprecyzować zakres działania i określić niezbędne szczegóły.

Prosimy o telefon lub SMS pod numerem 531 802 997.

Będzie nam bardzo przykro. Jesteśmy po to, aby pomagać naszym Pacjentom, dlatego kiedy umówiony Pacjent nie przychodzi i nas o tym nie informuje, czujemy smutek. Dlaczego odwołanie wizyt ma takie znaczenie? Wizyty są umawiane bezpośrednio po sobie, z uwzględnieniem jedynie czasu niezbędnego na przygotowanie gabinetu do przyjęcia kolejnego Pacjenta. Maksymalizuje to liczbę wizyt Pacjentów w danym dniu. Brak odwołania wizyty czy zbyt późne odwołanie wizyty skutkuje tym, że nie jesteśmy w stanie znaleźć Pacjenta, który mógłby skorzystać z terapii u naszych Fizjoterapeutów. Jednocześnie niezależnie od tego czy wizyta się odbędzie – ponosimy koszty związane z daną rezerwacją, zapewniając Terapeutę, gabinet i inne niezbędne narzędzia. Dlatego właśnie brak odwołania wizyty skutkuje koniecznością uiszczenia kwoty odpowiadającej 50% ceny wizyty.

Niestety – nie mamy możliwości przyjmowania Pacjentów w ramach NFZ.