Nasze usługi

Fizjoterapia

Specjalizujemy się w fizjoterapii, dedykowanej zarówno sportowcom, jak i osobom preferującym spokojniejszy tryb życia. Zachęcamy do odwiedzenia Fizjo Control również seniorów. Nacisk kładziemy na kompleksową diagnostykę funkcjonalną, aby skupić się nie tylko na objawach, ale także znaleźć źródło problemu i skutecznie go wyeliminować. Dodatkowo edukujemy naszych Pacjentów w zakresie ergonomii pracy oraz proponujemy odpowiednie ćwiczenia i progresywny trening, który przyspieszy powrót do pełnej sprawności.

Masaż

Specjalizujemy się w masażu dostosowanym zarówno do potrzeb aktywnych sportowców, jak i osób pragnących relaksu i odprężenia. Nasze podejście skupia się na holistycznej ocenie stanu fizycznego, aby nie tylko złagodzić objawy, lecz także znaleźć korzenie problemów i skutecznie je rozwiązać. Dodatkowo, zadbamy o edukację naszych Pacjentów w kwestii dbania o prawidłową postawę oraz proponujemy indywidualnie dostosowane ćwiczenia i techniki relaksacyjne, które przyczynią się do szybkiego powrotu do pełnej sprawności i dobrej kondycji fizycznej.

Ciąża i czas po porodzie

Specjalizujemy się w opiece nad kobietami w okresie ciąży oraz po porodzie, oferując kompleksową gamę usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych Pacjentek. Zachęcamy przyszłe mamy do skorzystania z naszych usług, zapewniając również wsparcie dla kobiet po porodzie. Nasze podejście opiera się na holistycznej ocenie stanu fizycznego, umożliwiając identyfikację zarówno bieżących dolegliwości, jak i potencjalnych źródeł problemów. Dodatkowo dbamy o edukację naszych Pacjentek w zakresie prawidłowej pielęgnacji ciała w okresie ciąży oraz po porodzie, proponując spersonalizowane ćwiczenia i techniki relaksacyjne, które wspierają szybki powrót do pełnej sprawności fizycznej i dobrej kondycji psychicznej.

Pozostałe terapie

Fizjo Control tworzą doświadczeni specjaliści – dlatego podczas pierwszej wizyty Pacjenta w gabinecie określamy najlepsze terapie, jakie pomogą Pacjentowi, poprawią jego stan zdrowia lub będą stanowić dopełnienie w treningach, odpowiednią kontrolę zdrowia. W Fizjo Control prowadzimy terapie skierowane do osób do urazach i kontuzjach, pracowników biurowych, osób prowadzących siedzący tryb życia, Pacjentów zmagających się z problemami bólowymi, ograniczeniami mobilnymi.