fbpx
Przejdź do treści

REGULAMIN FIZJO CONTROL

„Kontroluj swoje zdrowie”

Pacjenci, którzy już nas znają, wiedzą, że jest to dewiza Fizjo Control, zaś naszych przyszłych Pacjentów zapewniamy, że szybko się o tym przekonają jak tylko nas odwiedzą ☺ 

Jeśli mowa o jakości udzielanych przez nas świadczeń, wykonywanych zabiegów i nieustannego doskonalenia umiejętności – mierzymy naprawdę wysoko.

Jednak budowanie naszej marki, to też kontakt i zaufanie naszych Pacjentów.

Nieustannie pracujemy nad korzystnymi zmianami dla naszych Pacjentów, jedną z proponowanych przez nas zmian, jest nowy regulamin ☺ 

Plaster samoprzylepny konturFizjo Control – czyli co? 

Fizjo Control sp. z o.o. jest prywatnym podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, nr księgi 000000257769, REGON 521274501, NIP 6040228899. Działalność Fizjo Control obejmuje fizjoterapię, neuropatię i działalność paramedyczną, a naszym celem jest przywracanie, poprawa, zachowanie zdrowia pacjentów – to wszystko składa się na nasze motto „Kontroluj swoje zdrowie”. 

Karetka kontur Zakres wykonywanych zabiegów w Fizjo Control 

Naszym Pacjentom oferujemy  szeroki wachlarz zabiegów leczniczych, w tym m. in. z zakresu:

fizykoterapii, kinezyterapii, rehabilitacji stomatologicznej, terapii punktów spustowych, terapii narzędziowej IASTM, terapii blizn pooperacyjnych, terapii powięziowych, terapii wisceralnych, masażu leczniczego, masażu (w tym masażu tkanek głębokich), masażu bańką chińską, masażu guasha, pinoterapii, medycyny manualnej, igłoterapii suchej, terapii wisceralnej, kinesiotapingu, aurikuloterapii (akupunktury ucha), tradycyjnej medycyny chińskiej. 

Mapa z pinezką konturAdres i godziny otwarcia Fizjo Control 

Fizjo Control znajduje się w Kowalach przy ul. Heliosa 20/18. Pacjentów zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 20. 

Rejestracja na wizytę w Fizjo Control

 Fizjo Control zapewnia kilka sposobów umówienia się na wizytę:

  1. Można przyjść do Fizjo Control osobiście i umówić się na wizytę. 
  2. Można również umówić się telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu: +48 531 802 997.
  3. Alternatywnie można się do nas umówić przez system rezerwacyjny Booksy: https://booksy.com/pl-pl/67687_fizjo-control_fizjoterapia_20383_gdansk.

Wizyty domowe

W Fizjo Control istnieje również możliwość umówienia się na wizytę domową, w czasie której nasz Fizjoterapeuta przyjeżdża do Państwa. Taką wizytę można umówić poprzez przyjście do gabinetu, bądź telefonicznie pod numerem: +48 531 802 997. Zwracamy uwagę, że nie ma możliwości umówienia się na wizytę domową przez system rezerwacyjny Booksy. 

Dzwonek konturPrzypomnienia o wizycie w Fizjo Control 

Aby nasi Pacjenci nie zapominali o wizytach w Fizjo Control, 24 godziny przed umówioną wizytą jest wysyłane przypomnienie w formie wiadomości SMS. Jest to również moment, kiedy można jeszcze swobodnie odwołać zarezerwowaną wizytę. 

Bezkosztowo można odwołać wizytę najpóźniej w dniu poprzedzającym umówioną wizytę, wtedy postaramy się aby inny Pacjent mógł skorzystać z tego czasu. 

Odwoływanie wizyt w Fizjo Control 

Pacjenci niezależnie od formy dokonanej rezerwacji wizyty otrzymują wiadomość sms przypominającą o wizycie Fizjo Control. Wiadomość zostaje wysłana Pacjentom automatycznie 24 h przed umówioną wizytą. Ma ona przede wszystkim przypominać o umówionej wizycie, a jednocześnie jest dobrym momentem w którym można swobodnie odwołać zarezerwowaną wizytę. Istnieje wtedy jeszcze szansa, że inny Pacjent zobaczy wolny termin np. w systemie rezerwacyjnym i umówi się na wizytę. Główny problem stanowi odwoływanie wizyty np. 2 h przed wizytą albo zupełny brak poinformowania o swojej nieobecności. Rezerwacja wizyty w Fizjo Control to rezerwacja czasu i gotowości naszych Fizjoterapeutów. Odwołanie na ostatnią chwilę lub brak odwołania wizyty oznacza dla nas dezorganizację czasu, ponieważ gabinet i czas Fizjoterapeuty został zarezerwowany na tę wizytę, nie możemy w to miejsce zapisać innego z oczekujących Pacjentów. Dlatego brak odwołania wizyty bądź odwołanie jej dopiero w dniu wizyty będzie skutkowało koniecznością uiszczenia kwoty odpowiadającej 50% ceny wizyty, jest to kwota stanowiąca równowartość poniesionych przez nas kosztów w związku z zapewnieniem dla Państwa gabinetu, Fizjoterapeuty, mediów. 

Kontur płaczącej twarzy konturBrak odwołania wizyty 

Tutaj na wstępie chcemy powiedzieć, że brak odwołania wizyty i brak pojawienia się w Fizjo Control wywołuje u nas smutek. Jesteśmy, aby pomagać naszym Pacjentom, dlatego jest nam przykro, kiedy umówiony Pacjent nie przychodzi i nas o tym nie informuje – wyglądamy wtedy tak: Leniwiec kontur. Dlaczego odwołanie wizyt ma takie znaczenie? Wizyty są umawiane bezpośrednio po sobie, z uwzględnieniem jedynie czasu niezbędnego na przygotowanie gabinetu do przyjęcia kolejnego Pacjenta. Maksymalizuje to liczbę wizyt Pacjentów w danym dniu. Brak odwołania wizyty czy zbyt późne odwołanie wizyty skutkuje tym, że nie jesteśmy w stanie znaleźć Pacjenta, który mógłby skorzystać z terapii u naszych Fizjoterapeutów. Jednocześnie niezależnie od tego czy wizyta się odbędzie – ponosimy koszty związane z daną rezerwacją, zapewniając Terapeutę, gabinet i inne niezbędne narzędzia. Dlatego właśnie brak odwołania wizyty skutkuje koniecznością uiszczenia kwoty odpowiadającej 50% ceny wizyty.

Dzwoniący budzik kontur Spóźnienia na wizyty w Fizjo Control 

„Srogo” zabraniamy spóźniania się na wizyty w Fizjo Control ☺ O umówionej godzinie czekamy z niecierpliwością na spotkanie z naszym Pacjentem. W przypadku spóźnienia się przez Pacjenta wizyta może zostać skrócona o czas spóźnienia, co wynika głównie z faktu, o którym pisaliśmy powyżej  

a mianowicie, że wizyty są umawiane jedna po drugiej oraz że Pacjenci zapisują się na konkretną godzinę (przecież nikt z Nas nie lubi siedzieć w kolejkach i czekać na opóźnione wizyty). Jeżeli jednak opóźnienie będzie wynikało z winy Fizjo Control to oczywiście zostanie wykonana cała wizyta, bez jakiegokolwiek skracania jej czasu. 

Przebieg wizyty w Fizjo Control

W przypadku pierwszej wizyty:

  1. Zakładamy dokumentację medyczną – przeprowadzamy bardzo dokładny wywiad, aby jak najwięcej dowiedzieć się o stanie naszego Pacjenta. Prowadzenie dokumentacji medycznej jest naszym obowiązkiem prawnym, o czym szerzej będzie mowa w dalszej części regulaminu ☺; 
  2. Badamy – szukamy przyczyny dokuczającego problemu; 
  3. Prowadzimy terapię – zazwyczaj już podczas pierwszej wizyty przeprowadzana jest terapia, tak by jak najszybciej pomóc Pacjentowi. Może się jednak zdarzyć, że Terapeuta będzie potrzebował więcej czasu na wywiad oraz badanie.

Znaczek — znacznik wyboru 1 konturProsimy o zabranie ze sobą posiadanej dokumentacji medycznej (np. zdjęcia RTG, rezonans, USG, wypis ze szpitala).

W przypadku drugiej i kolejnych wizyt: 

  1. Uzupełniamy dokumentację medyczną; 
  2. Prowadzimy terapię.

Na każdą wizytę prosimy o ubranie się w wygodny strój ☺

Prowadzenie dokumentacji medycznej 

Szanowni Pacjenci, prowadzenie dokumentacji medycznej jest obowiązkiem nałożonym na nas przez prawo. Dlatego też, w Fizjo Control sp. z o.o. dla każdego Pacjenta jest prowadzona dokumentacja medyczna. W przypadku braku zgody na utworzenie dokumentacji medycznej nie ma możliwości prowadzenia terapii, innymi słowy zabieg nie zostanie wykonany, zostanie jednak pobrana kwota w wysokości 50% ceny wizyty, gdyż ponieśliśmy koszty zapewnienia Terapeuty, gabinetu i wszystkich innych niezbędnych narzędzi do przeprowadzenia wizyty.

Monety konturCeny zabiegów 

Świadczenia medyczne w Fizjo Control są udzielane odpłatnie. Aktualne ceny naszych usług dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce cennik https://fizjo-control.pl/cennik-uslug/ oraz w systemie rezerwacyjnym Booksy. 

Metody płatności w Fizjo Control

Fizjo Control zapewnia kilka metod płatności. Można u nas płacić:

  1. oczywiście gotówką, 
  2. ale także kartą  czy 
  3. Blikiem. 

Pacjenci wybierają najbardziej dogodny dla siebie sposób płatności za zabiegi. Po dokonaniu płatności Pacjent otrzymuje paragon fiskalny, a na wyraźną prośbę Pacjenta może zostać wystawiona imienna faktura. 

Bilet konturPakiety zabiegów

Fizjo Control oferuje swoim Pacjentom również pakiety zabiegów. Istnieje możliwość zakupu pakietu 5,10 lub 20 wizyt. 

UWAGA! Pakiety mają następujące terminy ważności:

  1. 5 wizyt – termin ważności: 3 miesiące od dnia zakupu;
  2. 10 wizyt – termin ważności: 3 miesiące od dnia zakupu;
  3. 20 wizyt – termin ważności: 6 miesięcy od dnia zakupu.

W związku z terminami ważności pakietów i koniecznością wykorzystania wykupionej liczby wizyt w terminie ważności pakietu – prosimy przed jego zakupem o dokładne przemyślenie i zweryfikowanie możliwości wykorzystania całego pakietu w tym terminie. Nie ma bowiem możliwości wykorzystania wizyt po upływie terminu ważności pakietu.

Chcemy, aby nasi Pacjenci w pełni wykorzystali wykupiony pakiet, dlatego przy zakupie pakietu wizyt zostaną Państwo dodatkowo poinformowani o jego terminie ważności i konsekwencjach niewykorzystania wszystkich wizyt w terminie ważności.

Jednocześnie w przypadku zbyt późnego odwołania wizyty lub braku odwołania wizyty zostanie zatrzymane 50% ceny tej konkretnej wizyty. Oczywiście istnieje możliwość wykorzystania drugiej połowy ceny wizyty, np. poprzez dopłacenie pozostałej kwoty. Nie ma możliwości zwrotu w gotówce drugiej części ceny. 

Lista kontrolna konturDlaczego pakiety mają terminy ważności?

Pacjenci, którzy u nas bywają, wiedzą doskonale, że umawiamy Pacjentów jednego po drugim – tak aby zmaksymalizować czas każdego z Fizjoterapeutów. Sprzedając pakiety wizyt, musimy dokładnie ustalić, ile łącznie wizyt ze wszystkich pakietów będziemy musieli zrealizować w danym czasie. To się z kolei wiąże z koniecznością zapewnienia Pacjentowi, który wykupił pakiet realnej możliwości swobodnego wykorzystania wszystkich wizyt. Zatem, jeśli sprzedajemy pakiet wizyt – od razu rezerwujemy czas na jego pełne wykorzystanie. Od strony organizacyjnej wygląda to w następujący sposób, każda wizyta wymaga dostępności gabinetu i Fizjoterapeuty, gdybyśmy sprzedawali nieograniczoną liczbę pakietów, które byłyby nieograniczone czasowo, wielokrotnie miałaby miejsce sytuacja, w której Pacjenci nie mieliby realnej możliwości korzystania z zabiegów, bo nie byłoby dostępnych terminów. Powyższa sytuacja mogłaby mieć negatywny wpływ na prowadzoną terapię, ponieważ w niektórych sytuacjach systematyka i krótkie odstępy czasu między wizytami mają znaczenie kluczowe dla skuteczności prowadzonej terapii, dotyczy to np. fizjoterapii po przeprowadzonej operacji. 

Vouchery 

W Fizjo Control dostępne są również vouchery – można wykupić wizytę w prezencie. Vouchery również mają termin ważności, który wynosi 3 miesiące od dnia jego zakupu. W ciągu tego terminu osoba, która posiada voucher musi odbyć wizytę lub pakiet wizyt. O terminie są Państwo każdorazowo informowani przy dokonywaniu zakupu vouchera i dodatkowo termin ten jest wpisany w samej treści vouchera. Dlatego przed zakupem prosimy o szczegółowe przeanalizowanie czy osoba obdarowana będzie w stanie w tym terminie ważności voucher wykorzystać. Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę. 

Koszyk na zakupy konturZakupy w Fizjo Control 

Niejednokrotnie zdarza się, że dla lepszych rezultatów terapii zalecamy naszym Pacjentom wdrożenie np. rolowania mięśni specjalnie do tego przeznaczonym rollerem. Wychodząc naprzeciw potrzebom Pacjentów wprowadziliśmy w gabinecie możliwość zakupu akcesoriów do rehabilitacji. Więcej informacji na ten temat, a także informacje na temat aktualnych cen przedstawią Państwu nasi Fizjoterapeuci w czasie wizyty ☺ Jednocześnie podkreślamy, że nie prowadzimy sprzedaży internetowej. 

Latające pieniądze kontur Zwroty zakupionych sprzętów

Uprzejmie informujemy, że w związku ze sprzedażą sprzętów wyłącznie na miejscu w naszym gabinecie, gdzie każdy sprzęt można spokojnie obejrzeć i się zastanowić nad jego zakupem – nie ma możliwości zwrotu zakupionych towarów.

Wynajem sprzętów do rehabilitacji 

Fizjo Control umożliwia swoim Pacjentom wynajem sprzętów, które mogą wspomóc terapię. Szczegółowych informacji na ten temat udzielą Państwu nasi Fizjoterapeuci w czasie wizyty. Niezbędne do tego będzie podanie danych osobowych. 

Dysk konturUdostępnianie dokumentacji medycznej 

Fizjo Control udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi, jego przedstawicielowi ustawowemu, lub osobie upoważnionej przez pacjenta, zgodnie z zasadami przewidzianymi przez prawo, w szczególności z zasadami opisanymi w  ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Dokumentacja udostępniania jest nieodpłatnie w formie skanu przesłanego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. 

Obowiązki Pacjenta Fizjo Control 

Pacjent Fizjo Control jest zobowiązany do:

  1. zapoznania się z treścią regulaminu – w szczególności w zakresie obowiązków dotyczących odwoływania wizyt czy terminów ważności zakupionych pakietów zabiegów i voucherów, czy też w zakresie braku możliwości zwrotu zakupionych w Fizjo Control akcesoriów do fizjoterapii;
  2. podania danych niezbędnych do umówienia wizyty i założenia oraz prowadzenia dokumentacji medycznej;
  3. przekazania informacji o swoim aktualnym stanie zdrowia w sposób pełny, rzetelny i odpowiadający prawdzie, a także do okazania dokumentacji medycznej. Pacjent jest zobowiązany poinformować również o przebytych chorobach, planowanych zabiegach, ewentualnych przeciwskazaniach do poddania się terapii w Fizjo Control;
  4. niezwłocznego poinformowania osobę wykonującą zabieg o pogorszeniu się samopoczucia podczas zabiegu, pojawiających się dolegliwościach w czasie zabiegu, w tym dolegliwościach bólowych.

Kontrakt konturRozpatrywanie reklamacji 

Pacjenci są uprawnieni do złożenia reklamacji na wykonane zabiegi. Reklamację można złożyć  w dowolnej formie, jednak zachęcamy przede wszystkim do składania reklamacji:

  1. Drogą mailową – na adres: fizjocontrol@outlook.com 
  2. Listownie – adres do doręczeń: Fizjo Control sp. z o.o. ul. Heliosa 20/18, 80-180 Kowale

Są to najbardziej dogodne formy reklamacji, ponieważ są opisane Państwa zastrzeżenia do wykonanych świadczeń. Można jednak złożyć reklamację:

  1. Osobiście przychodząc do Fizjo Control sp. z o.o.
  2. Telefonicznie pod numerem telefonu: 692 481 547

Ostatnie dwie formy są narażone na przeinaczenia, w związku z np. przerywającym połączeniem. 

Po wpłynięciu reklamacji przystępujemy do wieloetapowego jej rozpatrzenia:

  1. Zapoznajemy się z treścią złożonej reklamacji, ewentualnie kontaktujemy się z Pacjentem celem doprecyzowania zgłoszonych zastrzeżeń; 
  2. Analizujemy dokumentację medyczną Pacjenta;
  3. Przeprowadzamy rozmowę z Fizjoterapeutą, który się zajmował danym Pacjentem;
  4. Przystępujemy do sporządzenia odpowiedzi na złożoną reklamację.

Fizjo Control udziela odpowiedzi na złożoną reklamację/nadaje przesyłką poleconą odpowiedź na reklamację w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji. Odpowiadamy na adres wskazany w treści reklamacji. 

Znaczek — znacznik wyboru kontur Ochrona danych osobowych 

Fizjo Control nie tylko dba o zdrowie swoich Pacjentów, ale chroni również ich dane osobowe. Administratorem danych osobowych jest Fizjo Control sp. z o.o., ul. Heliosa 20/18, 80-180 Kowale. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, prosimy o kontakt mailowy z wykorzystaniem adresu e-mail: fizjocontrol@outlook.com. Pełny obowiązek informacyjny jest udostępniany Pacjentom w naszej siedzibie. 

Młotek sędziowski konturRozwiązywanie ewentualnych sporów 

Naszym priorytetem jest leczenie Pacjentów, nie generowanie sporów ☺ Deklarujemy pełną gotowość polubownego rozwiązywania ewentualnych spornych sytuacji, choć mamy nadzieję, że nie będą się w ogóle takie sytuacje zdarzały. 

Książki na półce konturZakres nieuregulowany regulaminem 

W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązujące, w tym przepisy ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.